marlydirks.reismee.nl

Papsie & Mamsie

Maandag avond zijn papa en mama aangekomen in Accra, nadat ze op het vliegtuig in brussel waren gestapt had ik eindelijk vervoer kunnen regelen. Papa en mama wisten hier dus nog niets vanaf. Samen met Julia had ik afgesproken om ze op te halen van het vliegveld. We hadden een taxi om 16.00 uur geregeld die om 17.00 uur aan kwam zetten, papa en mama waren toen al geland in Accra. Onze reis richting Accra begon dus al een beetje gestrest, want papa en mama wisten niet dat ik vervoer voor ze geregeld had. Onderweg naar het vliegveld heb ik wel 8x geprobeerd op ze te bereiken maar namen ze elke keer niet op. Ik dacht op dat moment, het zou ook maar zo maar kunnen zijn dat ze een andere taxi hebben gepakt en richting het hotel zijn gereden, wat dan zou betekenen dat ik daar op het vliegveld aan zou komen en ze al weg zouden zijn. Samen met Julia hebben we er heel hard om moeten lachen en gelukkig ander half uur later namen ze gelukkig op toen ik belde. Ik vertelde ze dat ik een taxi had geregele die hun zou ophalen en die met een bordje met hun namen op het vliegveld zou staan. Natuurlijk was ik met de taxi meegekomen en was het voor hun een hele leuke verrassing. In de taxi richting het hotel keken ze hun ogen uit, het verkeer is hier een grote chaos en er lopen allemaal mensen over straat die spullen verkopen. Ze hebben 2 nachten in het hotel in de buurt geslapen en we zijn gisteren met zn 3e vertrokken richting cape coast. Gisteren zijn we naar het Elmina castel geweest waar Nederland vroeger gezeten heeft tijdens de slavernij, dit was erg interressant om gezien te hebben. Daarna zijn we nog door het vissers dorpje gelopen maar na een half uur heb je dat wel gezien, want het is daar zo groot en chaotisch. We zijn toen terug gegaan naar ons hotel dat gerunt word door een Nederlands stel. We hebben lekker gegeten nog even een strand wandeling in het donker gemaakt en toen lekker gaan slapen. Vandaag gaan we nog naar kakum nationel park en als we dat gezien hebben vertrekken we weer langzaam richting het weeshuis waar ons pap en mam de aankomende 3 nachten verblijven.

Reacties

Reacties

diana

nou dat zal een verrassing geweest zijn geniet nog maar lekker samen.gr Diana

Maria

Dat klinkt wel erg leuk. Doe je ze de groeten van mij? Ik kan me voorstellen dat het leuk is om ze jouw werkplek te laten zien. Geniet er maar van.
Groet, Maria

Angelie

Hey Marly, dat heb je mooi geregeld, weet zeker dat ze dat geweldig vonden....ik kijk ernaar uit om hun verhalen aan te horen. Nog veel plezier samen...geniet ervan!! Groetjes van de Helmondseweg...

Lidwien

Hey Marly,
Leuk om te lezen dat je pap en mam zo verrast hebt.
Voor hen zal het ook een hele grote ervaring zijn, om te zien wat voor werk jij daar doet.
Ik denk wel dat jullie pa straks blij is om zijn eigen vloertjes weer te gaan smeren !
Heel veel groetjes,en we lezen nog wel hoe de laatste weken in het weeshuis verder verlopen.
Geniet samen nog enkele dagen.
Liefs Lidwien

miranda Stolwijk

Super leuk om te horen Marly. Geniet ervan met z.n allen

Anja

Ha Marly, Leuk dat je ze bent gaan halen en fijn dat ze kunnen zien hoe je het daar hebt. Je verhalen zijn heel leuk en ook indrukwekkend om te lezen . Geniet ervan met z'n drietjes en de groeten van ons allemaal.

Anita

Hey marly wa leuk
Paps en mams daar bij jou.
Mooie ervaring ook voor hun.
Veel plezier samen
Geniet er van.
Groetjes uit de zeilberg.

Alda

Marly we hebben heerlijke dagen gehad in Ghana en de dagen in het weeshuis had ik niet willen missen, wat doen jullie goed werk daar samen met de vaste werknemers, en ze zijn zo gastvrij, we mochten daar gewoon meehelpen met alles, super!!!

Lidwien

Wat fijn dat jullie daar bij Marly geweest zijn! Toch wel heel speciaal om dan je dochter zover weg in Ghana aan het werk te zien. Marly ik hoop dat het afscheid niet te zwaar voor je was! Nu nog 1 weekje in het weeshuis en dan naar je volgende project....
Nog heel veel succes, en ben benieuwd naar foto's dat jullie pa en ma aan het helpen zijn in het weeshuis!
Tot snel....liefs Lidwien

Opa en Oma

hoi Marly , Wij hebben al enkele foto's gezien en het was natuurlijk heel fijn dat Pap en Mam er waren. Hier is alles goed, en je hebt de kaart van Oma en Opa ontvangen. We wensen je de komende tijd nog veel succes, heel veel liefs van ons, Opa en Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active