marlydirks.reismee.nl

Inzameling

Hallo allemaal,

Hier vanuit Nederland toch nog even een vraagje. Sinds ik terug ben vanuit Ghana heeft Aukje (ambassadeur van het weeshuis in Nabari) gevraagd of ik haar wil helpen met naams bekendheid maar ook inzamelingen om de kinderen in het weeshuis te helpen. Nu gaan er de komende tijd weer 2 vrijwilligers naar het weeshuis en mochten jullie nog spullen hebben die je graag aan de kinderen geeft dan hoor ik het graag. Denk hier bij aan oude smartphones, oude laptops om de studerende kinderen te helpen. Maar ook speelgoed ( denk maar aan iets kleins als kneutselspullen zijn ze al heel erg blij mee. Ook kleiding zou heel veel helpen. De kinderen in het weeshuis zijn vanaf 7 jaar. Maar in het dorp zelf wonen ook nog veel kleinere kinderen.

Ik hoor het graag als jullie de kinderen willen helpen.

Liefs Marly

Reacties

Reacties

Lidwien

Hoi Marly,

Vraagje wanneer moeten de spulletjes binnen zijn, en waar moeten ze dan ingezameld worden?
Ik hoor het wel...groetjes lidwien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active